logo-mini
Blog Haber

Pantone 2019’un Trend Rengi

Her yılın trend olacak rengini belirleyen Pantone, geçen yılın rengini morötesi (ultra violet) olarak belirlemişti. Bu yılın rengi ise parlak bir mercan rengi olan “Living Coral” olarak belirlendi. Bu özel ve canlı rengi doğada genelde pembe olarak görüyoruz ancak Pantone bu rengi, altın alt tonlu, canlandırılmış turuncu olarak tanımlıyor. Her yılın rengini tespit eden özel […]

Read More

Instagrama Reklam Nasıl Verilir?

Instagrama reklam nasıl verilir? Markalar, düzenli yayınlar yoluyla güçlü bir profil ve ilgi çekici takipçilerin oluşturulmasına ek olarak, Instagram reklamlar üzerinden kitlelere ulaşabilir. Ve neden olmasın? Ile 800 milyon aylık aktif kullanıcı, 30 yaşın altında olan yüzde 60 Instagram kitleleriyle bağlantı ve markanızı oluşturmak için büyük bir platformdur. Ayrıca, eMarket, Instagram’ın ana şirket Facebook’ un […]

Read More

Alt Bant Reklam Ölçüsü

Bant reklam en etkili ve başarılı reklam çeşitlerinden biridir. Televizyonda yayınlanan program esnasında ekranın alt tarafında, 8 saniye boyunca yer alır. Ekranın maksimum % 20’sini kaplar. Programın veya dizinin yayınlanma esnasında görüldüğü için izleyicinin reklamı görmeme şansı yoktur. Program bütünlüğü bozulmamasına dikkat edilerek yapıldığında diğer reklam çeşitlerine göre %13 daha etkilidir. Akılda kalıcılığı ile maksimum […]

Read More

Sosyal Medya Görsel Boyutları 2018

Popüler sosyal medya platformlarına gelen birçok yeniliğe her yıl şahit oluyoruz. Bünyesine katılan çeşitli özellikler ile her geçen yıl daha fazla fonksiyona sahip olan bu mecralar, arayüz değişiklikleri sebebiyle platform içerisinde kullanılan görsellerin ölçülerinde de sık sık değişikliğe gidiyor diyebiliriz. Görsel iletişimin sosyal medya pazarlamasındaki önemini düşündüğümüzde, yapılan ölçü değişikliklerinin düşük seviyelerde olduğu durumlarda dahi sonuçlarının büyük […]

Read More

SEO Nedir, Nasıl Yapılır, Neden Gereklidir?

Seo, bir web sayfasının Google, Yandex, Bing gibi arama motorlarında üst sıralarda yer alması için yapılan çalışmadır. Search Engine Optimization (Arama Motoru Optimizasyonu) kelimelerinin baş harflerinden meydana geliyor. SEO alışmaları temel olarak ikiye ayrılır. Bunlar, site içi ve site dışı optimizasyon olarak ayrılır. Çalışmalar ikiye ayrılmış gibi görünse de, birbirleri ile entegre şekilde ilerler. Arama motorlarında […]

Read More

Fenomen Pazarlama (Influence Marketing)

Bugün kaç tane Facebook gönderisi beğendiniz? Peki, sabahtan beri kaç tane tweet okuduğunuzu saydınız mı ya da izlediğiniz hikayelerin dakikasını tuttunuz mu? Elbette, hiçbirimiz bu soruların net cevabını veremeyiz. Fakat eminim ki bir gün içerisinde tüm dünyada okunan ve paylaşılan; gönderi, tweet, video ve hikayelerin sayısını duyunca oldukça şaşıracaksınız. Birçoğumuz sabah kalkar kalkmaz elimize telefonlarımızı […]

Read More

YouTube’dan Para Kazanmak

Youtube’dan para kazanmak için kaliteli, özgün, cezbdici ve tabii ki toplumsal değerlere saygılı, aynı zamanda telif haklarını ihlal etmeyen videolar paylaşmak gerekiyor. Burada en önemli unsur, insanları videoları izlemeye ikna etmek ve buna bağlı olarak açtığınız kanala bol miktarda takipçi toplamaktır. Bunu başarmanın tek yolu ise, bir şekilde cezbedici konular bulmaktır. Her ne kadar karmaşık gibi […]

Read More

Facebook’tan Para Kazanmak

Facebook, kim tarafından, nerede kuruldu anlatmaya hiç gerek yok. Boşuna kendimizi yormayalım. Şimdi yılda 5 milyar $’ın üzerinde kazanıyor. Muhtemelen kurucusu bile bugün buralara geleceğini tahmin etmiyordu. Ama azmi ve çalışkanlığının yanında şansı da yaver gidince, dünyanın en zenginleri arasına girdi. O yüzden siz de asla pes etmeyin. Facebook’tan para kazanmak için bilmeniz gerekenler? -Profil açmak, -Grup […]

Read More

Online Satış Ortaklığı (Affiliate Marketing) Nedir?

Affiliate marketing (Satış Ortaklığı) Nedir? Size ait olmayan ürünlerin internette reklamını yapıyorsunuz. Bu reklamlar sayesinde satılan her üründen size komisyon veriliyor. Burada yaptığınız eylem satış ortaklığıdır. Bunu daha iyi idrak etmeniz için bir örnek ile açıklayalım; 1. Reklam veren (ürün sahibi); e-ticaret yapmak istediği halde, reklam konusunda pasif olan bir ayakkabı üreticisi düşünün. 2. Satış ortağı […]

Read More

PDF Yan Yana Görüntüleme – Double Page View

PDF çalışmalarınızı yan yana görmek isityorsanız, aşağıdaki ayarları kullanabilirsiniz. TÜRKÇE Görünüm > Sayfa Görüntüsü > İki sayfa görünümü İNGİLİZCE Select View > Page Display > Two Page View    

Read More