İçerik Pazarlama Stratejinizi Geliştirecek En İyi 10 Araç

Her iş kolunda pazarlamayla ilgili uzmanlığa ihtiyaç duyulur. Bir şirketin tanıtımında ve reklamında rekabetin olmaması gibi bir durum söz konusu değildir ve günümüz dijital dünyasında pazarlama departmanlarının, yüksek kalitede materyallere sahip etkin çevrimiçi pazarlama stratejileri oluşturması zorunludur.

Teknolojiye ilişkin tüm teklifleri gözden geçirerek zamanınızı boşa harcamayın. Pazarlamaya ilişkin uygulamaları daha iyi bir şekilde sürdürmek ve gelirinizi yükseltmek için aşağıda yer alan 10 farklı aracı inceleyiniz.

shutterstock_128528273

1. ClearVoice

ClearVoice esnek ve kullanımı kolay bir pazarlama sistemi olup markalaşma ve ilişkileri tesis etme doğrultusunda sarfedilen çabalarda yaratıcı işbirliğini daha iyi hale getirmenize yardımcı olacaktır. İşletmeler, kurumsal fikirlerini gerçeğe dönüştürmelerinde kendilerine yardımcı olacak deneyimli ve profesyonel içerik oluşturucularını keşfedebilir ve önemli iş ilişkileri kurabilir.

2. Buzzsumo

Buzzsumo analitik insight bulmak açısından en iyi yerdir. Şirketler, ilgili influencers’ları bulabilmekte ve hangi sitelerin yüksek bir ziyaretçi trafiğine sahip olduğunu keşfedebilmektedir. Kullanıcılar konu başlıklarını tarayarak en trending benzer çevrimiçi materyallere ulaşabilir. Böylece marketers’lar, ilgi çekici headlines’ları oluşturmak ve içerikleri nerede yayınlamaları gerektiğine dair daha iyi bir özseziye sahip olabilmektedir.

3. Essays Capital

İşletmeler bu yazım hizmeti sayesinde rahat bir nefes alabilmekte, para iade garantisinden istifade edebilmekte ve tüm Essays Capital yazarlarının yüksek lisans ya da doktora mezunu olduğundan emin olabilmektedir. Bu yazarlar, pazarlamacılara işletmenin türü ne olursa olsun en etkili ve mükemmel kelimeleri ve stratejileri keşfetmelerinde yardımcı olabilmektedir.

4. Adpushup

Adpushup, işletmelere reklam yerleşimlerini test etmelerine ve tüm mizanpajın optimize edilmek üzere tasarlanmasına olanak sağlıyor. İşletmeler, tüm cihazlarda reklam oluşturup düzenlemekle kalmayıp (HTML kullanmadan) aynı zamanda pazarlamacılar ise ayrıntılı analitikler kullanmak suretiyle tarayıcıların davranışındaki değşiklikleri de daha iyi bir şekilde ölçebiliyor. Bununla da kalmayıp çevrimiçi müşterilerin her biri için sayfa düzenlerini kişiselleştirme imkânına da kavuşarak kendilerine tamamıyla eşsiz bir deneyim sunuluyor.

5. Switchandshift

Böylesine dijital ve bağlantılı bir dünyada, müşterilerinizle etkin bir şekilde iletişime geçmeniz önemlidir. Switchandshift “insanları ilk sıraya yerleştirme neticesinde fayda sağlama” platformu olarak işlev görmekte olup pazarlamacılara, interaktif sosyal pazarlama teknikleriyle kendi stratejilerini Sosyallik Çağı’na adapte etmelerine yardımcı olmaktadır.

6. Brand24

Brand24 pazarlamacılara ücretsiz olarak kaydolmalarını ve insanların kendi işletmeleri hakkında ne düşündüklerini keşfetmelerini sağlıyor. Kullanıcılar anlık güncellemeleri alıyor ve kendi markalarının nasıl görünüğünü daha iyi bir biçimde değerlendirmeye başlıyor. Şirketler, düzenledikleri anketleri ve analiz uygulamalarını düzene koyarak kendi yöntemlerini dâhil edecekleri en etkili içeriği bulabiliyor.

7. Scoro

Bu verimlilik aracı, bir pazarlama departmanının tüm işlerini organize ederek bütünlüğü sağlar. Kullanıcılar, Scoro platformu üzerinde takvimi düzenleyebilmekte, süreci ana hatlarıyla görebilmekte, görevler oluşturabilmekte, fırsatları takip edebilmekte ve hatta harcamaları dahi yönetebilmektedir. Pazarlamacılar bütçeyi karşılaştırabilmekte, fatura anımsatıcılarını otomatik hale getirebilmekte ve aynı zamanda ayrıntılı raporlara erişebilmektedir.

8. Hubspot

HubSpot , içerikleri oluşturmak ve takip etmek için araçlar sunan çevrimiçi bir pazarlama cennetidir. Çevrimiçi pazarlama platformları için standardı belirler ve birçok öneriye erişilmesini sağlar. İçerisindeki sosyal medya analitikleri, şirketlerin çevrimiçi materyalleri daha iyi planlamasına ve sürekli kılmasına yardımcı olmakla birlikte başlık oluşturma aracı, faydalı bir ilham kaynağıdır.

9. Copify

Kaliteli içerik oluşturma işi, etkili bir araştırmayı, planlama yeteneğini ve yazım becerilerinde ustalaşmayı gerektirir. Ayrıca pazarlama departmanları, uygun içerik oluşturucularını keşfetmek için kapının dışına bakmayı da isteyebilir. Copify, diğerlerinin aksine, kendi yazar kadrosunu bir belgelendirme sürecinden geçirerek, pazarlamacıları yüzlerce aday arasından uygun olanları seçme zahmetinden kurtarıyor.

10. Outbrain

Bu yayıncılık platformu, kullanıcılarının kendi kitlelerine daha fazla ulaşmasını sağlıyor. Sağlam bir içeriğe ve pazarlama materyallerine sahip olduğunuzda, bilgilerinizi gösteren ve doğru kişilerce görülmesini sağlayan pazarlama stratejilerimi kullanmanız gerekecektir. Outbrain, içeriğinizin benzer sitelerde görülmesini sağlar ve bu şekilde tanıtımını yaparak müşterilerden aldığınız yanıtı büyük ölçüde artırır.

Büyük ihtimalle bir yazar kadrosuyla çalışırsınız, ancak uygun yayımlama yöntemleri olmayabilir. Belki de işletmenizin, müşterilerle etkileşimini sürdürmek için daha iyi içeriklere ihtiyacı olacaktır.

Teknolojinin sunduğu tüm araçların içinde kaybolmayın. Bunun yerine, başarılı bir pazarlamaya giden yolda, bu yazdıklarımızı kendinize rehber olarak alabilirsiniz.

Paylaş